تبلیغات در گوگل یا سئوی وب سایت

تبلیغات در گوگل یا سئوی وب سایت

هزینه برای تبلیغات در گوگل یا هزینه برای سئوی وب سایت؟

شما به عنوان ادمین یک وب سایت کدامیک را انتخاب خواهید نمود؟ این سوالی است که اکثر ادمین ها، روزهای ابتدایی که وارد عرصه ی راه اندازی وب سایت و بازاریابی آنلاین شدند به ذهنشون خطور کرده. واقعا کدام راه؟

برای حضور در صفحه اول گوگل ۲ راه در پیش رو دارید

تفاوت تبلیغات در گوگل با سئو

روش اول

در روش اول – تبلیغات در گوگل (GOOGLE ADWORDS)– شما با پرداخت مبلغی مشخص و خرید اعتبار، جایگاهی را در قسمتی از صفجه ی جستجوی گوگل به اجاره ی خود در آورده و به سرعت در صفحات برتر گوگل حضور خواهید یافت که به ازای هر بار کلیک بر روی لینک وب سایت شما، مبلغی از اعتبار اولیه شما کسر خواهد شد و تا زمانی که اعتبار کافی داشته باشید لینک وب سایت شما هنگام جستجوی کلمات کلیدی در صفحات برتر جستجوی گوگل قرار خواهد داشت و بعد از اتمام اعتبار از جایگاه تبلیغات گوگل در صفحات برتر خارج خواهد شد.

روش دوم

اما در روش دوم- بهینه سازی وب سایت – تمام هزینه هایی که برای سئوی یک وب سایت صورت می گیرد را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری فوق العاده عالی در نظر گرفت. این را در نظر داشته باشید، شما به عنوان مدیر یک وب سایت از لحاظ مالی و زمانی هزینه هایی را پرداخت خواهید نمود تا برای وب سایت خود اول از همه از طرف بازدید کننده و دوم از طرف گوگل و موتورهای جستجو اعتبار کسب نمایید. در نهایت مشاهده خواهید کرد که وب سایت مورد نظر شما با کسب این اعتبار ارزشمند چه جایگاه فوق العاده عالی در صفحات برتر جستجو بصورت ثابت بدست خواهد آورد. (SEO = Search Engine Optimization)

برچسب : تفاوت تبلیغات گوگل و سئو , کلمه کلیدی,بهینه سازی وب سایت, حضور در صفجه اصلی گوگل, ارتقا وب سایت در گوگل

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان