تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

چگونه با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، می توان درآمد خود را افزایش نمود

تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از پربازده ترین راهکارهای تبلیغات اینترنتی شناخته می شود که صاحبان کسب و کار و همچنین، افرادی که تمایل به دیده شدن دارند می توانند با استفاده از آن به توسعه برند خود کمک نموده و کاربران و بازدید کنندگان بیشماری را به سوی خود جذب نمایند. از آنجاییکه امروزه با توجه به توسعه و نفوذ اینترنت؛ شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، بیش از هر زمان دیگری در میان کاربران اینترنت محبوب شده و مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده صحیح و اصولی از اینستاگرام می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند در بازاریابی اینترنتی کسب و کارها، در جهت افزایش درآمد در نظر گرفته شود. اینستاگرام به عنوان یکی از پربازدید ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و ایران، بستری مناسب به جهت تبلیغات اینترنتی می باشد که در حال حاضر، تبلیغات در اینستاگرام، انتخابی مناسب و راهکاری مطمئن برای توسعه کسب و کار و برند و همچنین، افزایش فروش می باشد.

کاربران همیشه آنلاین در اینستاگرام

همانطور که قبلا در قالب مقالات مختلف در این سایت به آن اشاره نمودیم، به واسطه محبوبیت اینستاگرام و آنلاین بودن بیش از ۷۰% کاربران آن، استفاده از تبلیغات در اینستاگرام در جهت معرفی برند و توسعه آن، بیش از هر زمان دیگری به صاحبان کسب و کار توصیه می گردد. کسب و کارهایی که مخاطب آنها عموم مردم می باشند می توانند با راه اندازی یک اکانت تجاری و قرار دادن تصاویر محصولات خود و همچنین، استفاده از پلن های تبلیغاتی در اینستاگرام، همچون تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، مخاطبان هدف خود را جذب نموده و به کسب و کار خود رونق دهند.

تبلیغات در اینستاگرام برای کدامیک از کسب و کارها مناسب می باشد؟

همانطور که قسمت قبل به آن اشاره شد، تبلیغات در اینستاگرام بهترین انتخاب برای مشاغلی است که مخاطبین آنها عموم مردم می باشند و کالاهای مشخصی برای فروش دارند. در حال حاضر بیش از ۸۰% برندهای سراسر جهان، بیشترین استفاده را از اینستاگرام داشته و با استفاده از آن، فروش خود را افزایش داده اند. در زیر به دسته بندی مشاغلی اشاره خواهیم نمود که با استفاده از راه اندازی صفحه تجاری در اینستاگرام و بهره گیری از ابزار فوق العاده قدرتمند تبلیغ در اینستاگرام می توانند برندسازی فوق العاده موثری برای کسب و کار خود نموده و افزایش فروش را به همراه داشته باشند.

  • طلا، جواهر و بدلیجات
  • پوشاک
  • خدمات آرایشی و بهداشتی
  • خدمات لاغری
  • خدمات زیبایی
  • املاک
  • دکوراسیون داخلی و معماری
  • باشگاه های ورزشی
  • فروش محصولات ورزشی
  • فروش محصولات خانگی
  • رستوران ها و کافی شاپ ها
  • محصولات آموزشی
  • و غیره

در حال حاضر در ایران، روش های متنوعی از تبلیغات در اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به روش هایی همچون موارد زیر اشاره نمود.

شاید در گذشته فقط امکان تبلیغ در صفحات پربازدید صورت می گرفت اما در حال حاضر، اینستاگرام این امکان را برای کاربران میسر نموده است که بتوانند پست های تبلیغاتی خود را تحت عنوان تبلیغات اسپانسری اینستاگرام در معرض دید همه کاربران و مشتریان هدف خود با هزینه ای معقول و مقرون به صرفه تر قرار دهند.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

قبل از آنکه امکان تبلیغ مستقیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای صاحبان مشاغل و متقاضیان میسر باشد، تبلیغات در اینستاگرام به صورت انتشار پست و استوری در صفحات کاربران و شخصیت های پربازدید صورت می گرفت. اما در حال حاضر، اینستاگرام این امکان را ایجاد نموده است که متقاضیان تنها با پرداخت هزینه ای متعارف و مقرون به صرفه تر به نسبت تبلیغ در پیج های پر بازدید، خدمات و محصولات خود را معرفی و تبلیغ نمایند.

توجه

مطمئناً استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام با توجه به اینکه بر اساس میزان کلیک و لایک، دیده شدن تصویر و یا دیده شدن فایل ویدیویی محاسبه می شود، تاثیر به مراتب بیشتری خواهد داشت. در این روش تبلیغی شما می توانید مشخص کنید که بازار هدفتان، خانم ها هستند یا آقایان، تبلیغ برای چه سنی باید منتشر شود و همچنین چه زبانی و در چه تاریخی منتشر شود. در صورتی که این امکان برای تبلیغ در اینستاگرام با استفاده از شبکه های پربازدید وجود ندارد.

تعرفه و قیمت تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

هزینه تبلیغات در این روش بر اساس کارمز در نظر گرفته می شود. بدین صورت که در ابتدا، میزان بودجه تبلیغات در اینستاگرام متقاضی مشخص می گردد. سپس به آن مبلغ، ۵۰% به عنوان کارمزد اضافه می گردد. هزینه کارمز بابت ست نمودن تبلیغات از طریق پنل تبلیغاتی فیسبوک می باشد که با استفاده از آن، می توان بصورت روزانه هزینه های تبلیغات را بررسی نمود و گزارش آنرا در اختیار کارفرما قرار داد.

بر اساس نمایش ویدیو
پس از طی شدن ۳ ثانیه از نمایش ویدیو
تعرفه تقریبی = ۰٫۰۲$ (NZ)
۱$ (NZ) =استعلام شود
۵۰% کارمزد به مبلغ فوق اضافه می گردد
بر اساس تعداد لایک و کامنت
به ازای هر لایک و یا کامنت
تعرفه تقریبی = ۰٫۰۳$ (NZ)
۱$ (NZ) =استعلام شود
۵۰% کارمزد به مبلغ فوق اضافه می گردد
بر اساس تعداد کلیک
به ازای هر کلیک بر روی نوار زیر پست
تعرفه تقریبی = ۰٫۳$ (NZ)
۱$ (NZ) =استعلام شود
۵۰% کارمزد به مبلغ فوق اضافه می گردد
بر اساس تعداد نمایش
به ازای هر ۱۰۰۰ نمایش
تعرفه تقریبی = ۱$ (NZ)
۱$ (NZ) =استعلام شود
۵۰% کارمزد به مبلغ فوق اضافه می گردد
  • حداقل میزان تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، مبلغ ۵ میلیون تومان بصورت تست می باشد
  • گزارش ها بصورت روزانه به متقاضیان ارائه می گردد
  • امکان انتخاب جزئیات بازدیدکنندگان نظیر جنسیت برای تبلیغات اسپانسری اینستاگرام وجود دارد
  • امکان انتخاب نام ایران به عنوان جذب بازدید کننده بر اساس معیار جغرافیایی و کد پیش شماره تلفن همراه
  • امکان انتخاب زبان فارسی جهت جذب بازدیدکنندگان فارسی زبان در ایران و سراسر دنیا
  • بالای ۹۰% نمایش به فارسی زبانان داخل کشور

شکل نمایش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چگونه می باشد؟

در این روش تبلیغاتی، فایل ها به دو صورت عکس و یا فیلم از ۲ روش “انتشار بصورت فید” و “انتشار در استوری” در معرض دید کاربران گذاشته خواهد شد. در روش فید، پست های تبلیغاتی مابین پست های صفحاتی که کاربران اینستاگرام آنرا دنبال می کنند نمایش داده خواهد شد. اما در روش دوم، فایل آماده شده در میان استوری صفحاتی که کاربر اینستاگرام آنها را دنبال می کند به نمایش درخواهد آمد.

نکات مهم

  • تبلیغات اسپانسر اینستاگرام قابلیت اتصال به هیچ صفحه ای را نخواهد داشت و تنها با منشن نمودن صفحه (به عنوان مثال : @netmarko) در توضیحات، می توانید صفحه خود را در اینستاگرام تبلیغ نمایید.
  • می توانید در زیر پست های خود یکی از کلیدهای Shop، Contact Us و Learn More را اضافه نمایید.
  • بهترین انتخاب جهت نمایش محصولات و خدمات و همچنین، توسعه برند ایرانی در دیگر کشور ها.

تبلیغات در اینستاگرام در صفحات پربازدید

در این روش تبلیغاتی، با توجه به موضوع متقاضی تبلیغات، پست آگهی تبلیغاتی آماده شده، در صفحات افراد و یا پیج های پربازدید نمایش داده خواهد شد که اینکار باعث دیده شدن پست تبلیغاتی متقاضی برای بازدید کنندگان و فالوورهای آن صفحه پربازدید خواهد شد. هزینه تبلیغات اینستاگرام در این روش، بر اساس صفحات و تعداد فالوورها و همچنین، مشارکت فالوورهای آن صفحه مشخص می گردد. در این روش ابتدا یکی از پکیج های تبلیغاتی در نظر گرفته شده، بر اساس بودجه و هدف کارفرما انتخاب می شود. در قدم بعدی، پس از طراحی یک سناریوی تبلیغاتی، آگهی در صفحات برتر و پربازدید اینستاگرام منتشر خواهد شد.

تعرفه و قیمت تبلیغات در اینستاگرام در صفحات پربازدید

یکی از متداول ترین سوال هایی که اکثر متقاضیان در رابطه با تبلیغات در اینستاگرام از ما می پرسند، تعرفه و قیمت تبلیغات در اینستاگرام می باشد. برای این منظور، در این قسمت قصد داریم تا پکیج های موثر و کاربردی که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ نتمارکو، طراحی و ارائه می شود را به حضور شما عزیزان معرفی نماییم.

پکیج های تبلیغات در اینستاگرام بصورت حرفه ای

پکیج های ارائه شده در این قسمت، مناسب دیده شدن و حضور جدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و توسعه برند می باشد.

A+
زمان اجرا : ۱۴ -۲۰ روز (پیشنهادی)
جامعه آماری : ۱۴ میلیون نفر
طراحی سناریو و پیام تبلیغاتی
کنترل و نظارت ۲۴ ساعته
مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
مشاوره ارتباط با هواداران
استعلام شود
A
زمان اجرا : ۶-۱۰ روز(پیشنهادی)
جامعه آماری : ۸ میلیون
طراحی سناریو و پیام تبلیغاتی
کنترل و نظارت ۲۴ ساعته
مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
مشاوره ارتباط با هواداران
استعلام شود
B
زمان اجرا : ۴-۶ روز (پیشنهادی)
جامعه آماری : ۵ میلیون نفر
طراحی سناریو و پیام تبلیغاتی
کنترل و نظارت ۲۴ ساعته
مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
مشاوره ارتباط با هواداران
استعلام شود
C
زمان اجرا : ۲-۳ روز (پیشنهادی)
جامعه آماری : ۳ میلیون نفر
طراحی سناریو و پیام تبلیغاتی
کنترل و نظارت ۲۴ ساعته
مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام
مشاوره ارتباط با هواداران
استعلام شود

اگر به دنبال آن هستید که کسب و کار خود را توسعه داده و برند خود را در دید همگان قرار دهید، آژانس دیجیتال مارکتینگ نتمارکو در کنار شما حضور دارد تا با برنامه های ویژه ای که برایتان طراحی و تدارک می بیند، به بهتر دیده شدن برندتان کمک نموده و کسب و کارتان را توسعه دهد. باید به این نکته توجه نمایید که هدف از حضور کسب و کارها در اینستاگرام و فعالیت در آن، افزایش فالوور و کسب تعدادی لایک و کامنت از طریق فالوور ها نیست. بلکه به جهت توسعه هرچه بیشتر برند می بایست سناریوی جذاب تبلیغاتی طراحی نموده و با استفاده از این ابزار قدرتمند، آنرا با جذابیت بیشتری در این جامعه بزرگ آنلاین منتشر کرد.

جهت توسعه برند در فضای آنلاین، کافی است که همین حالا با مشاوران ارشد ما تماس حاصل نمایید.

تلفن همراه: ۰۹۱۲۶۲۲۰۰۷۵