Meta Description

هنوز Meta Description ها ارزشمند هستند

هنوز Meta Description ها ارزشمند هستند

شاید از خیلی از وب مسترها شنیده باشید که دیگر Meta Description تاثیری در سئو ندارند و بودنشان مهم نیست. شاید امروزه همچون گذشته تاثیری در ارتقای رتبه بابت ایجاد یک متای توضیحات از طرف گوگل نداشته باشد. اما یک نکته ای در این قسمت وجود دارد و آن، ارائه توضیحات برجسته و ارزشمند به عنوان توضیحات صفحه مورد نظر می باشد. در نظر داشته باشید هنگامی که کاربران کلمه کلیدی خود را جستجو می کنند در صفحه نتایج گوکل با لیستی از وب سایت ها بر می خورند که در زمینه کلمه کلیدی خود فعالیت می کنند.

 

 

meta description

 

در این قسمت، متای توضیحات (Meta Description) ارزش خود را به نمایش می گذارد. در این حالت، هرچقدر متن توضیحات وب سایت جذاب تر و ارزشمند تر باشد، کاربران با میل و رغبت آن وب سایت را باز کرده و وارد آن می شود.

نکاتی که باید برای نوشتن متای توضیحات سایتمان، آنها را در نظر گرفت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • توجه داشته باشید که کاربران به دنبال موارد تکراری نیستند، پس سعی کنید در اولین نگاه، متفاوت تر و جذاب تر از دیگران به نظر کاربران برسید.
  • دقت داشته باشید برای متای توضیحات فقط از تعداد ۱۵۵ الی ۱۶۰ کاراکتر را برای توضیح صفحه ی خود در نظر بگیرید
  • در متای توصیحات خود از جمله و عبارت استفاده نمایید نه از کلمه.

نتیجه : متای توضیحات (Meta Description) را هرگز فراموش نکنید، چون هرچقدر هم مطالب وب سایتتان جذاب و فوق العاده باشد تا زمانی که کاربران، هنگام جستجوی کلمات کلیدی خود، مجذوب وب سایتتان در موتورهای جستجو نشده و به سایت شما مراجعه نکنند به سمت مطالب ارزشمند شما نخواهند آمد

کلمات کلیدی: متا توضیحات,متا تگ توضیحات,Meta description

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان