مرغ مگس خوار و بازاریابی محتوا

افزایش کیفیت بازاریابی محتوا پس از مرغ مگس خوار

افزایش کیفیت بازاریابی محتوا پس از مرغ مگس خوار

با پدید آمدن الگوریتم هایی همچون مرغ مگس خوار و بروزرسانی پاندا، پنگوئن و… بازاریابی و تولید محتوا بیش از گذشته ارزشمند گردید.

در گذشته موتورهای جستجو با در نظر گرفتن عبارت مورد نظر کاربر و مطابقت قراردادن آن با کلید واژه های موجود و استفاده شده در محتوای وب سایت ها، نتایج جستجو را لیست کرده و به کاربران خود ارائه می دادند. اما امروزه شاهد آن هستیم که گوگل روش های دیگری را برای جستجوی صفحات در پیش گرفته است و به جای کلمات کلیدی، محتوا و معانی آن را زیر نظر دارد.

هدف گوگل از معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار، درک بهتر خواسته مخاطب و ارائه بهترین نتایج نزدیک به خواسته آنان می باشد. حال در این بخش به چند راهکار مهم به جهت بهبود وضعیت محتوا بعد از معرفی مرغ مگس خوار خواهیم پرداخت.

۱- تمرکز محتوا بر نیاز مخاطب

همیشه به یاد داشته باشید، یک محتوا زمانی ارزشمند می گردد که نیاز مخاطب را برآورده سازد. ارائه محتوایی که بتواند نظر مثبت مصرف کننده را جلب نماید منجر به کسب نظر مساعد وم مطلوب گوگل خواهد شد و از آنجاییکه مرغ مگس خوار گوگل تلاش می کند تا محتوای برتر و نزدیک به خواسته مخاطب را پیدا کند، با ارائه محتوای مناسب و کاربردی می توان انتظار افزایش ترافیک از طرف گوگل را داشت.

۲- امکان اشتراک گذاری محتوا

امروزه شبکه های اجتماعی شاهد به اشتراک گذاری میلیون ها ایده، نظر و اطلاعات توسط کاربران خود می باشند. یکی از نکاتی که در این راستا به عنوان مدیر یک وب سایت به جهت گسترش محتوای تولید شده باید به آن توجه نمود فراهم نمودن امکانی به جهت اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی می باشد.

۳- محتوا باید جلب توجه کند

کسل کننده نبودن محتوا، یکی از اصلی ترین نکاتی است که هنگام تولید محتوا می بایست به آن توجه نمود. به یاد داشته باشید، مخاطب نه فقط به عنوان یک کاربر، بلکه به عنوان یک اسکنر هوشمند محتوای شما را در کوتاهترین زمان ممکن بررسی می کند و در صورتی که محتوا نتواند جلب توجه کند، در همان ثانیه های اول مخاطب را از دست خواهید داد.

۴-تعریف جامعی از برند توسط محتوا

از آنجاییکه هدف بازاریابی محتوا، کسب اعتبار برای برند و افزایش درآمد می باشد باید توجه داشته باشید که محتوای تولید شده می بایست دارای ساختاری باشد که از طریق آن بصورت دقیق تعریفی جامع از برند شما را بیان نموده و علاوه بر اینکه نیاز مخاطب را برطرف می نماید باید بتواند حس اعتماد نسبت به برند را ایجاد نماید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان