ارتباط سئو و برندینگ

ارتباط بین برندینگ و سئو

ارتباط بین برندینگ و سئو

همانطور که در مقالات گذشته در زمینه برندینگ توضیحاتی ارائه داده شد، برندسازی به دانشی گفته می شود که از طریق آن، می توانیم برای برند خود هویت و اعتبار کسب کنیم و در انتها، افزایش فروش برای آن برند را به همراه داشته باشیم. اما نکته حائز اهمیتی که در این زمینه وجود دارد نام بردن برندینگ به عنوان یکی از روش های بسیار بسیار مهم در زمینه سئو می باشد.

در صورتی که بتوانید با استفاده از برندینگ برای نام تجاری خود اعتبار کسب کنید و نظر مثبت بازدیدکنندگان را به سوی برند خود جلب نمایید، اتفاقی که در انتها برای برند شما رخ خواهد داد، تبدیل شدن نام تجاری شما به عنوان مرجعی مطمئن برای بازدیدکنندگان و در نهایت برای همه مردم خواهد بود.

سئو شامل چه مواردی می شود؟

اگر به خاطر داشته باشید، در مقاله های ابتدایی سایت به مقوله ی سئو  پرداخته شد و اشاره کردیم که سئو از ۲ جز اصلی تشکیل می گردد.

  • Onpage Seo
  • Offpage Seo

در آن مقاله در رابطه با موضوع Offpage Seo، به این نکته اشاره شد که اصلی ترین قسمت سئو، لینک سازی معتبر و طبیعی می باشد. یعنی بتوانیم برای سایت برند مورد نظر خود با استفاده از لینکی که از سایت های معتبر به سایت ما داده می شود اعتبار کسب نماییم.

حال به این نکته توجه داشته باشید که اگر بتوانید با استفاده از روش های برندینگ، سایت خود را به عنوان یک مرجع مطمئن به بازدیدکنندگان معرفی نمایید و از یک سو باعث جذب بازدیدکنندگان شوید و از سوی دیگر، از سایت معتبر به سمت سایت برند مورد  نظر خود لینک دریافت نمایید، یعنی قدم اصلی سئو – Offpage Seo (کسب اعتبار) را پشت سر گذاشته اید و با اینکار روند لینک سازی طبیعی برای سایت مورد نظر خود را بصورت اصولی رعایت کرده اید.

نکته دیگری که می بایست در این مقاله به آن اشاره داشت، درک گوگل از سایت های معتبر و پربازدید می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که این موتور جستجو، به هنگام ارائه لیست نتایج، محبوبیت یک سایت را به عنوان یک فاکتور اساسی برای سایت های معتبر در نظر می گیرد که این اتفاق تاثیر بسزایی در افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد داشت.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

هیچ نظری وجود ندارد

  • سلام، مهمان